ENS HAN FOTUT FORA

11 maig, 2006 on 1:07 pm | A Estatut de Catalunya |

Confirmat: Pasqual Maragall ha agraït a Esquerra que no fes la pinça amb el PP ahir a al Senat expulsant-nos del Govern de la Generalitat. Ell sabrà, o els que mouen els seus fils, el que està fent amb Catalunya. Crec que l’exconseller Carretero té tota la raó del món en dir que Maragall ha estat el pitjor president de la Generalitat. Esquerra ha pagat d’aquesta manera la seva fidelitat al pais i a  l’Estatut que va aprovar el Parlament de Catalunya. 

A partir d’ara el caos, ja que comencen a córrer rumors que alguns alcaldes socialistes tenen la instrucció de fer fora també dels seus governs els regidors d’Esquerra, tot i que només els que no són necessaris per mantenir les alcaldies.

Les coses passen molt de pressa, ja tornaré a informar.  

3 Comentaris »

RSS sindicació de comentaris en aquesta entrada. TrackBack URI

  1. NO us han fet fora unicament pel “no” a aquet estatut descafeinat¡¡¡.
    A Catalunya hi ha una xarxa d’interessos economics soterrada, que en alguns casos és clarament de tipus mafiós, que vol tornar al poder.
    Després d’un període de temor i inquietut han descobert d’alguna manera ereu els d’ERC un “tigre de paper” i que era bén facil fer-vos fora.
    Una mica de “leninisme” no us aniria gens malament. Aixó i vigilar una mica la seguretat.
    Ara mateix sento per la tele que Carod ve a dir una mica el que us venia dient en parlar de la influéncia d’algunes empreses en tot ixó

    Comentari per Xavi — 11 maig 11edijous 2006 #

  2. Doncs a fer rebentar de NOs les urnes, que ja n’hi ha prou!

    Comentari per Mireia — 12 maig 12edivendres 2006 #

  3. Sento no poder compartir aquestes expressions anteriors, penso que de d’esquerra alguna cosa no hem fet bé i seria interessant trobar el què ens ha fallat. Jo a títol personal en aquesta vida he aprés més d’aquells que han criticat les meves errades que d’aquells que m’han afalagat habitualment. No ens ha de fer por fer autocrítica, potser començant per veure que si Maragall ens ha fallat és per culpa nostra, quan Carretero diu que es el pitjor President que hem tingut, té raó, però que ningú oblidi que el varem posar nosaltres, nosaltres varem decidir que fos President un membre d’un partit espanyol en lloc d’un de català.

    Comentari per Andreu — 12 maig 12edivendres 2006 #

Deixeu un comentari

XHTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <code> <em> <i> <strike> <strong>

Powered by Semic Internet